Společenská odpovědnost BK®

 

Jako společnost vidíme za firemní odpovědností důkladné zvažování společenského dopadu všeho, co děláme. Jde o to dělat správné věci firemní “obyvatel” dnešního globálním trhu a současně úspěšně plnit své obchodní cíle.

Firemní odpovědnost není pro nás o dosažení nějakého konečného cíle; jde o způsob fungování. Víme, že naše zásady a postupy se budou vyvíjet a měnit, neboť se mění krajina, v níž se rozvíjíme, a měníme se.

Čím zodpovědněji k našemu působení přistupujeme dnes, tím lépe se nám bude dařit v budoucnu. Víme, že z čistého obchodního hlediska nám pomáhá eliminovat rizika, zvyšovat pracovní morálku zaměstnanců a posílit jejich loajalitu, budovat dobrou vůli a podporovat komunity, ve kterých působíme, jako i přímo ovlivnit příjmy z hlediska úspor energie a snížování odpadu. Víme také, že to musí být způsob myšlení, plně integrován do naší značky. Proto je náš přístup zaměřený na čtyři klíčové oblasti - potraviny, lidi, životní prostředí a řízení společností.

 

 

Náš závazek k jídlu

 

Již více než 60 let naše restaurace nabízejí kvalitní, chutné a cenově dostupné jídlo po celém světě. Náš zájem o jídlo, které podáváme, je to, co nás definuje jako společnost. Našim zázakzníkům umožňujeme přizpůsobit si naše jídlo svému životnímu stylu. Poskytujeme našim hostům podrobné informace o výživové hodnotě.

Uvědomujeme si, že vždy existují další kroky, které můžeme podniknout, abychom vylepšili možnosti nabídky a uspokojili naše hosty. Naše týmy zaměřené na inovaci produktů neustále pracují na vývoji skvělých nových pokrmů, které odrážejí životní styl a očekávání našich zákazníků.

 

 

Náš závazek k lidem

 

Jsme odhodláni podporovat a investovat do našich lidí - zaměstnanců, franšízů, dodavatelů a hostů v restauracích - protože jsou základními kameny našeho podnikání. Děláme vše, co je v našich silách, abychom sloužili zaměstnancům i hostům. Nadace BURGER KING McLAMORE® je jen jeden ze způsobů, jak podporovat naše přátele a rodinu BURGER KING®. Vedle nadace spolu s naší franchisovou komunitou podporujeme mnoho místních a regionálních iniciativ po celém světě.
 
Od našich konkurentů se odlišujeme také tím, že jsme výjimečným zaměstnavatelem. Jedním ze způsobů, jak tento cíl dosáhnout, je vytvářet kulturu, která je odvážná, zodpovědná, spravedlivá a inspirující. 

Odvaha - to je naše odhodlání přistupovat ke každé situaci dynamickým a inovativním způsobem.
                
Podpora znamená, že přijímáme zodpovědnost, kterou máme Veřejnou společnost, která přináší hodnotu našim akcionářům a našim franšízantům a poskytuje našim hostům restaurací skvělé služby a produkty.

Empowered říká, že jednotlivcům přinášíme sílu a kontrolu, abychom dosáhli svých cílů, ať už je to náš kolega, náš franšízant, Náš dodavatel nebo host našeho restaurace.            

Meritokratická záruka zaručuje, že příkladná práce získává velké odměny. A Fun vyhlasuje, že pracujeme jako tým a snažíme se o to, aby každý BURGER KING® dotykový bod po celém světě - více než 13 000 restaurací, našich terénních týmů a našich středisek podpory restaurací - místo, kde každý den lidé rádi přijdou do práce.

 

Náš závazek k životnímu prostředí

 

Pokračující globální debata o roli podnikání v oblasti udržitelnosti zdůraznila řadu výzev a očekávání u všech podniků, včetně rychle se rozvíjejících restauračních podniků.

Neustále přezkoumáváme naše politiky týkající se dobrých životních podmínek zvířat, zdrojů a dopadu na životní prostředí, abychom zajistili, že zůstaneme dobrým občanům občanů v komunitách, kterým sloužíme. Naši lidé jsou zapojeni a oddaní. Naše týmy aktivně zkoumají a vyvíjejí způsoby, jak provádět změny, které pozitivně ovlivní životní prostředí, aniž by byly ohroženy provozní normy.

Například víme, že recyklace a nakládání s odpady jsou dvěma našimi největšími environmentálními problémy. Zůstáváme odhodláni pracovat s dodavateli, abychom našli způsob, jakým je možné snížit, opětovně použít a recyklovat.

 

 

Náš závazek k řízení společnosti

 

Burger King Worldwide má hluboce zakořeněný program správy a dodržování předpisů. Naše kódy a zásady společnosti zahrnují nejen naše základní etické principy, ale také specifické problémy, kterým čelí naši zaměstnanci a obchodní partneři každodenně. Naším cílem je neustále posilovat naše zásady a postupy, abychom zajistili dodržování zákona, jakož i otevřenost a odpovědnost.

Základní principy etiky a správy BKC začínají na vrcholu. Rada stanoví tón podporou etické kultury, která respektuje a hodnotí všechny zaměstnance a zúčastněné strany a podporuje dodržování všech zákonů a firemních zásad. Jako podmínku podnikání v rámci systému BURGER KING® musí každý schválený dodavatel dodržovat Kodex podnikatelské etiky a chování pro dodavatele. Spolupracovali jsme a získali uznání od různých organizací, které sdílejí naše odhodlání být dobrým korporátním občanem a zlepšovat naše komunity po celém světě.

S tisíci restauracemi a miliony hostů po celém světě si uvědomujeme, že i malé změny můžeme mít velký dopad. Zavedením osvědčených postupů a vzděláváním a spoluprací s našimi zaměstnanci a našimi obchodními partnery budeme i nadále činit kroky, abychom smysluplně přispěli k našim komunitám po celém světě.

 

 

Nadace BURGER KING McLAMORE®

 

Jádrem našeho filantropického programu je Nadace BURGER KING McLAMORE®.

Nadace BURGER KING McLAMORE is je 501 (C) (3) nezisková veřejná charita, jejíž celosvětové úsilí je zaměřeno na podporu rozvoje vzdělávání svět. Inspirován spoluzakladatelem značky BURGER KING®, James W. McLamore, jejím posláním je pozitivně ovlivňovat naše komunity tím, že budeme vytvářet světlejší futures prostřednictvím vzdělání a poskytovat těžkostní pomoc členům rodiny BURGER KING®. Nadace BURGER KING McLAMORE also je také partnerem vybraných charitativních organizací po celém světě, kteří sdílejí své poslání v oblasti vzdělávání. Nadace BURGER KING McLAMORE® je nedílnou součástí programu odpovědnosti společnosti Burger King Worldwide a je řízena správní radou složenou z našich vedoucích pracovníků a franchisorů. Více informací naleznete na internetových stránkách nadace.